search

marți

Legea multiplicarii banilor

Esti in cautarea unei noi metode de a-ti aduce un venit sumplimentar sau pur si simplu visezi la ziua in care vei castiga primii tai bani? Sau poate vrei sa renunti de tot la job si sa incepi sa castigi bani folosindu-te de internet. Cum ti s-ar parea ca incetul cu incetul sa ajungi in punctul in care te poti sustine singur material, fara sa fii sclavul nimanui? Metode exista destule, iar acestea sunt diversificate in functie de talentul si vointa ta. Poate vrei sa castigi bani jucandu-te, poate uitandu-te la reclame toata ziua, sau poate la ruleta. Aici este locul in care vei afla tot ce trebuie sa stii despre cum functioneaza si ce sunt termenii PTC, PPC, CTA, Afilierea, bloggingul, etc.
Pana la momentul in care vom ajunge la aceste capitole, trebuie mai intai sa-ti povestesc un moment important din viata mea:



Am 26 de ani si pot spune ca am experienta lucrului cu cel putin un sef in diverse companii. Insa in tot acest timp, desi eram platit rezonabil, m-am intrebat cum pot sa fac sa am bani si sa-mi permit orice? Cum as putea sa-mi eficientizez timpul sa-mi ramana si pentru familie, prieteni, plimbari, mofturi sau pofte? Muncind 9 ore pe zi nu prea faceam fata situatiei.
Drept urmare am inceput sa caut pe internet modalitati de a face bani, iar prima metoda care mi-a picat in mana a fost metoda multiplicarii banilor! Interesant pentru mine a fost in primul rand ca nu aveam nevoie de prieteni, asa ca sansele mele de a ma face "de ras" erau minime. Drept urmare m-am decis sa incerc, chiar daca la mijloc toata investita mea s-ar fi ridicat la 1 pachet de tigari si unul de guma. Pentru inceput m-am asigurat ca totul este legal, interesandu-ma la diverse institutii daca modul de desfasurare al sistemului intra in incidenta vre-unei legi ascunse. Raspunsul primit a fost unul favorabil din acest punct de vedere. Asa ca mi-am scuipat in san si am zis sa incerc. In prima saptamana nu s-a intamplat absolut nimic si deja incepusem sa jelesc cei 6 RON + 6 timbre postale cheltuite pentru a-mi face damblaua. Din acel moment mi-am pierdut orice speranta in orice sistem promovat pe internet si m-am conformat situatiei. Pana la urma nu erau chiar singurii bani pierduti aiurea pe diverse metode de imbogatire. Insa n-au trecut nici 2 zile si m-am trezit cu 3 plicuri in cutia postala. Toate aceste plicuri erau semnate de diverse persoane si contineau cate un leu, urmatoarea zi au mai venit inca 7 plicuri cu aceeasi suma. Ajunsesem ca pana la finalul saptamanii sa strang 108 RON, apoi dupa inca o saptamana facusem deja 1373 RON. Era uimitor! Sigur ulterior i-am cheltuit pe toti pentru ca o astfel de sansa se nastea mai rar. Am continuat sa folosesc aceasta metoda si chiar in ziua de astazi continui sa primesc bani la posta.
Dar cum am procedat? Incearca si tu, este simplu:
PASUL 1: 
Iei 6 coli de hartie si scrii pe fiecare din ele: M-AM ADAUGAT LA LISTA TA. Asta iti garanteaza ca cei care urmeaza sa primeasca plicurile te-au adaugat si ei in listele lor, urmand ca ulterior adresa ta sa apara pe alte sute si sute de site-uri si forumuri. Impaturesti fiecare coala, iar in ele vei adauga cate o bacnota de 1 RON, astfel incat sa nu se vada prin plic si sa nu se fure. Fiecare coala + bacnota vor intra in cate un plic. La final vei avea 6 plicuri, iar fiecare din ele va contine o foaie si 1 RON. Acum vei trimite plicurile la urmatoarele adrese:
1) Cimpoies Claudiu ,str.Gladiolelor, nr.9B, bloc. G88,ap.24, cod 510218 Alba Iulia/Alba
2) Moldoveanu Claudia, Str. Plopilor nr. 50C, ap 2, sat Floresti, cod 407280, jud Cluj
3) Nitu Camelia, Str.,Drumul Murgului, nr.40, bloc 54, ap.11, cod 031716,Bucuresti, Romania
4) Garboan Calin Stefan ,Str.Gutinului , bloc 13, ap. 25, cod 435100, Baia Sprie MARAMURES, Romania
5) Banu Roxana, Str. Principala, Nr 15, Com Talea, Sat Plaiu, Jud Prahova
6) Neagu Andrei, Str. Marului, Nr 17, Bl. 1, Sc. 1, Ap. 22, Fundeni, Jud. Ilfov

PASUL 2:
Tai din lista numarul 1 si muti celelate adrese mai sus cu o pozitie (6 devine 5, 5 devine 4, etc) rezultand ca dupa aceasta operatiune pozitia 6 sa ramana libera. Aici iti vei completa numele si adresa ta, pentru ca astfel vei primi si tu bani la randul tau. De asemenea, este foarte important (pentru tine) sa-ti rezervi pozitia 6. Celelalte pozitii iti vor diminua factorul de multiplicare. De asemenea este important sa nu trisezi si sa trimiti plicurile pentru ca altfel ai sa te excluzi singur din lista. Acest sistem este ghidat in totalitate de corectitudine.   
PASUL 3:
Copiezi cei 3 pasi sau ii transcrii in totalitate, insa ar fi ideal sa mentii pasii cat mai aproape de original. Acum vei publica anuntul tau pe cat mai multe site-uri / forum-uri / newsgrupuri. Recomandarea mea este sa-l postezi de cel putin 200 ori. Cu cat sunt mai multe postari cu atat rata de conversie va fi mai mare si vei primi mai multi bani de la cei care adera la sistem. Asadar, tot ce trebuie sa faci este sa copiezi textul cu pasii de urmat, sa pui numele tau in pozitia 6 in timp ce-i muti pe ceilati cu o pozitie mai sus si apoi sa-l postezi peste tot: facebook, twitter, forumuri, site-uri de chat, etc.

Gata, asta este tot ce trebuia sa faci pentru a incepe sa primesti bani in cutia postala. Este posibil ca mai tarziu sa vrei sa-ti inchiriezi o cutie postala numai pentru asta, actuala fiind neincapatoare.


Cum functioneaza legea multiplicarii?

Pentru exemplificare, voi alege cea mai pesimista varianta. Sa presupunem ca din cele 200 de postari pe care tocmai le-ai facut, doar 5 raspund pozitiv, se inscriu in sistem si trimit plicurile catre cele 6 adrese. In concluzie, de pe pozitia a 6-a in lista, am castigat 5 RON. Poate nu e mult pentru inceput, insa, daca toti cei 5 de mai inainte urmeaza toti pasii si posteaza la randul lor articolul in 200 de locuri, vor fi in total 1000 de postari ale articolului cu ei in pozitia a 6-a si cu mine in pozitia a 5-a. Pastrand rata de conversie de 5 / 200 = 0,025, inseamna ca voi primi in cutia postala inca 0,025*1000 = 25 RON. Continuand situatia, va veti da seama ca urcand in pozitie veniurile mele se multiplica cu 5 fata de pozitia anterioara. Calculul arata in felul urmator:
- Pozitia 6 = 5 RON
- Pozitia 5 = 25 RON
- Pozitia 4 = 125 RON
- Pozitia 3 = 625 RON
- Pozitia 2 = 3125 RON
- Pozitia 1 = 15625 RON (cincisprezece mii sase sute doua zeci si cinci) RON!!
Total peste 19000 RON cu o investitie initiala de numai 6 RON !!!

In momentul in care numele tau nu se mai afla in lista adreselor, atunci poti sa postezi din nou articolul pe alte site-uri sau chiar pe acelasi. Este interesant totusi cum cu numai 1 RON oamenii se pot ajuta intre ei. Tu ajuti pe altul contribuind cu 1 RON si transmiterea informatiilor mai departe, iar altii care au preluat informatia de la tine si o duc mai departe, te ajuta sa incasezi peste 19000 RON.

Intrebarea pentru tine este: merita sa investesti 6 RON sa incerci sa intri in acest sistem? Eu zic ca da. Ar fi meritat si mai mult daca stiai sigur ca vei avea rezultatele astea. Decizia iti apartine in totalitate !

Mult noroc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu